Регистр.
Контакт
Login

Вход



Register

Регистр.

Question

Контакт



Начало Новини ВРЕМЕ Е за БЕЗПЛАТНИ САНДВИЧИ от MARIO FRESH! ВРЕМЕ Е НА „ВК ...

 Стартира новата промоционална кампания на MARIO FRESH 

ВРЕМЕ Е за БЕЗПЛАТНИ САНДВИЧИ
ВРЕМЕ Е НА „ВКУСНИТЕ ТОЧКИ“

Събирайте „ВКУСНИТЕ ТОЧКИ“ във вашата клубна карта. Заменете ги когато пожелаете за сандвич - вкусен и свеж от MARIO FRESH > БЕЗПЛАТНО.
В: Какво представлява кампанията ВКУСНИТЕ ТОЧКИ от MARIO FRESH?
О: Възможност при пазаруване в обектите на MARIO FRESH да натрупвате ВКУСНИ ТОЧКИ, които да заменяте  когато пожелаете за сандвич – вкусен и свеж от MARIO FRESH – безплатно.

В: Как да събирам "ВКУСНИТЕ ТОЧКИ"?
О: Трябва да притежавате индивидуална клубна карта MARIO FRESH,  която ще получите в обектите ни след 28 февруари. Не забравяйте да я носите със себе си когато пазарувате и да я предоставяте при маркиране на покупката. "ВКУСНИТЕ ТОЧКИ" се натрупват в картата, като стойността им от дадена покупка се равнява на левовата равностойност. 1 ЛЕВ = 1 ВКУСНА ТОЧКА.
В: Какво мога да правя със събраните точки?
О: Натрупаните точки можете да разменяте за сандвичи. Това е възможно когато имате достатъчен баланс за съответния избран сандвич. Точките могат да бъдат използвани на място в обектите на MARIO FRESH, само за сандвичи от основното меню и не важат за останалите продукти както и за други промоционални продукти. След като размените натрупаните точки за избран сандвич, стойността им в картата намалява със съответния брой. Неизползваните точки се запазват.

В:  Как да разбера колко точки са натрупани в моята карта?
О: Актуалната стойност на натрупаните точки можете да следите от касовите бонове за покупки направени след представяне на клубната Ви карта. В случай, че не желаете да направите покупка, а само да разберете наличния баланс, изискайте от нашите консултанти да проверят и да Ви кажат.

В: До кога ще се съхраняват точките в картата?
О: Всички клубни карти от промоционалната кампания ВКУСНИТЕ ТОЧКИ са валидни до неопределен срок. Вслучай, че решим да прекратим кампанията или да роменим условията за което си запазваме правото, то те ще бъдат обявени предварително.

В: Може ли друг да използва моята клубна карта?
О: Всеки преносител на валидна активна карта може да натрупва точки и да ги използва.

В: Защо е необходимо да предоставя телефон и e-mail?
О: Тази информация е необходима за да Ви регистрираме като уникален клиент в нашата база. Също така се използват за вход в он-лайн системата  ни за проверка на натрупани точки.
В: Ако загубя картата си може ли да ми бъде издаден дубликат?
О: Не е предвидена такава възможност.

В: Мога ли да заменя натрупаните точки за левовата им равностойност?
О: Не, не е възможно.

В: Ако не ми достига определен брой точки за избран сандвич, може ли да доплатя, за да го взема?
О: Покупките на продукти с натрупани точки не могат да се смесват с покупки заплатени в брой. Тъй като продуктите, които могат да се получат срещу "ВКУСНИТЕ ТОЧКИ" са само сандвичите от основното меню, всички останали добавки, безалкохолни и т.н следва да бъдат заплатени в брой в отделна сметка.

В: След колко време от попълване на регистрациония талон картата ми ще бъде активна?
О: До 48 часа през работни дни и до 96 часа през почивните.


В: Възможно ли е да има несъответствие на показанията в он-лайн системата и реално натрупаните точки?
О: Актуализирането на наличността в интернет страницата ни е през определен период. Поради тази причина е възможно да има несъответствия между показваните и действително натрупани точки до следващото актуализиране на базата от данни.

В: Опитвам да вляза в он-лайн системата за проверка на точки но получавам съобщение за грешно име или парола?
О: Възможните причини са две: Картата Ви все още не е активирана или въвеждаде погрешно потребителско име или парола. Ако първоначално сте написали нечетливо някои от личните си данни които се използват за регистрация и вход в системата или не сте попъиллни E-mail, е необходимо да се обърнете към нашите консултанти за актуализиране.

В: В случаи когато не съм носил картата си и съм пазарувал, възможно ли е точките да ми бъдат добавени при следващото пазаруване?
О: Това технически е невъзможно. За това Ви съветваме винаги да носите картата със себе си.

В: В никои от въпросите не намирам отговора, който търся?
О: Можете изпратите Вашият въпрос чрез контактната ни форма

MARIO FRESH си запазва правото да прави промени по условията на кампанията!
Актуално
Меню
Доставка
Магазини
ул. Априловска 8
тел.0894 04 2222 0894 04 2222
ул. Христо Ботев 2
тел.0894 94 2200 0894 94 2200
 
бул. Цар Освободител No 3
тел. 0893 98 8686
За нас